Vraag & Antwoord

Er is schade. Wat nu?

Antwoord: Als u aansprakelijk wordt gesteld voor schade ontstaan tijdens uw werkzaamheden dan kunt u een mail sturen naar info@lancyrverzekeringen.nl met de melding dat het hier om een schade gaat. U ontvangt van ons een schadeformulier. Op dit formulier geeft u een omschrijving van de schade, de schadedatum en de NAW-gegevens van de tegenpartij. Let op: Het is belangrijk is dat u geen aansprakelijkheid erkent. Dit is namelijk ter beoordeling van de verzekeraar.

Wie behandelt mijn aanvraag?

Antwoord: Alle verzekeringsaanvragen worden ter beoordeling voorgelegd aan de door u gekozen verzekeraar.

Aan wie betaal ik de premie?

Antwoord: U betaalt rechtstreeks aan de verzekeraar.

Wie kan ik bellen voor vragen?

Antwoord: Wij zijn een online bemiddelaar. Vragen ontvangen wij dan ook het liefst via de mail. Ons e-mailadres is info@lancyr.nl. Heeft u dringende vragen, dan kunt u bellen met ons nummer 088-0204525.

Mijn beroep staat er niet tussen. Kan ik een offerte aanvragen?

Antwoord:  U kunt alleen een offerte aanvragen voor een beroepsaansprakelijkheidsverzekering (BAV). Een offerte voor een beroepsaansprakelijkheidsverzekering aanvragen kan hier. Voor een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering is dit helaas niet mogelijk.

Hoe snel is mijn aanvraag goed gekeurd?

Antwoord: Wij streven ernaar u binnen 7 dagen te  berichten of de aanvraag is goedgekeurd of niet.

Ik heb nu een schade. Mag ik deze opvoeren bij de aanvraag?

Antwoord: Bekende schades die voor de aanvraag zijn ontstaan, worden niet in behandeling genomen.

Staat uw vraag er niet tussen? Ons team staat voor u klaar!

Vraag & Antwoord
Beoordeel deze pagina